FANDOM

Angrim – jeden z trzech naczelników Berserków w Goliet i potencjalny zleceniodawca protagonisty.

ELEX Edytuj

Angrim to najstarszy z naczelników wyznaczonych przez mistrza Thoralda oraz przywódca klanu żelaza. Przy spotkaniu z Jaxem, naczelnik uczy go zasad Berserków oraz proponuje kilka zadań. Na pierwszy rzut oka wydaje się być osobą honorową i dbającą o dobro swoich ludzi niezależnie od klanu, ale tak naprawdę jest hipokrytą, który kryje się za honorem i prawami Berserków. W jednym z zadań, otrzymanych od Cormaga, dowiadujemy się, że Angrim zabronił gospodarzowi karczmy wpuszczać do siebie osób z klanu młota, chcąc jednocześnie zmusić i zachęcić innych Berserków do dołączenia do jego ferajny.

W zadaniu otrzymanym od Akiry, okazuje się, że Angrim wygnał Stormsona nie za złamanie jednego ze świętych praw, a za zwykłe spekulacje na temat tego czy berserkowie powinni się rozwijać pod względem technologicznym.

W całym Goliet, panuje przekonanie, że Angrim jest najsurowszym naczelnikiem, a kary nakładane na niego bywają przesadzone.