FANDOM

Arx - Były członek Albów i  potencjalny towarzysz protagonisty. Pochodzi z Xakoru.

ELEX Edytuj

Jax spotyka go w pobliżu Miasta pod Kopułą. Arx rozpoznaje go od razu jako dawnego dowódcę, pomimo iż nigdy się nie spotkali i zadaje pytania czy nadal służy Albom, oraz jaka jest jego obecny cel. Protagonista dowiaduje się, że Arx został wyrzucony z lodowego pałacu za jego praktyki związane z zwiększaniem siły umysłu i świadomości poprzez elex. Swoje postępowanie tłumaczy tym, że chce osiągnąć dokładnie taki sam stan jak Hybryda, wyrażając tym samym wielki szacunek do przywódcy Albów.

Ścigany i atakowany przez innych Albów, nie mając wyboru zwraca się z prośbą o pomoc do protagonisty. Zapytany o to, czy dołączy do separatystów, wyśmiewa protagonistę i mówi, że każdy z nich jest głupcem ograniczanym przez chęć powrotu ludzkich emocji. Następnie zleca Jaxowi, zabicie 3 ścigających go grup Albów i przyniesieniu mu ich głów.

Arx jest zimnym, nieludzkim, aroganckim, dumnym, podłym, okrutnym i bezuczuciowym człowiekiem. Jego zachowanie, tak jak w przypadku większości Albów, jest spowodowane zażywaniem elex w zbyt dużych ilościach. Arx będzie wyrażał dezaprobatę dla wszystkich czynności uwzględniających zmniejszenie oziębłości i pochwalał te, mające na celu korzyść tylko protagonisty, kosztem innych.

Po przyniesieniu mu głów pokonanych Albów, Arx zaprosi Jaxa na ucztę, w której okaże się, że jest kanibalem, a jego praktyki mające na celu zwiększenie siły umysłu, polegały na wysysaniu elexu z mózgów poległych pobratymców. Niezadowolony tą praktyką protagonista ma do wyboru zabicie go, lub przekonanie do zjadania zwierząt zamiast ludzi.

Zabicie go całkowicie zakończy jego wątek. Namówienie Arxa, aby zaprzestał praktyk kanibalskich, rozpocznie misję polegającą na zabiciu cyklopa, którego serce posiada wysoką zawartość elexu.

Po zabiciu cyklopa, Jax dostaje możliwość pożywienia się połówką serca, zrobienie tego zwiększy reputację z Arxem, odmówienie natomiast mocno ją zaniży.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze ELEX, Arx może dzierżyć młot dwuręczny, lub miecz i tarczę podczas pojedynku.