FANDOM

Big Bang – broń stworzona przez Konrada na polecenie Księcia Tavaru, w celu zniszczenia Hortu.

Historia Edytuj

Po schwytaniu przez Logana i przyjęciu sporej dozy narkotyków kleryk Konrad dał się namówić do stworzenia broni mogącej zniszczyć Hort i inne miasta zaledwie jednym strzałem. Tą bronią miał być Big Bang. Opóźnione prace sprawiły, że Logan wysłał protagonistę na pomoc staremu naukowcowi, polegającą na zbieraniu potrzebnych części.

Po przyniesieniu części i zakończeniu prac, Konrad wraz z grupą Banitów, postanowił wypróbować możliwości nowej maszyny bojowej. W pewnym momencie okazało się, że Konrad zdradził banitów i rozkazał maszynie zamordowanie każdego z nich, a następnie umieścił barierę energetyczną odgradzającą protagonistę i maszynę od reszty świata.

Walczy za pomocą dział plazmowych i miotacza ognia. Jest w stanie otoczyć się niezniszczalną barierą, dopóty jego tylna część nie zostanie zniszczona.

Zmuszony do ostateczności, Jax niszczy Big Banga w walce udaremniając mu zniszczenie Fortu. Dzięki temu bariery oddzielające tą dwójkę od świata zewnętrznego zostają wyłączone, a Jax może wyjść i zostawić za sobą wrak pokonanej maszyny.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Big Bang pełni funkcję pierwszego bossa w grze.