FANDOM

C.R.O.N.Y. U4 - były dron Albów i potencjalny towarzysz protagonisty. Znajduje się w Dziupli Goliet, gdzie miał zostać rozebrany na części. Do Jaxa zwraca się per Dowódco.

ELEX Edytuj

Po wejściu do Dziupli Jax znajduje swego mocno uszkodzonego drona. Zleca mu ucieczkę do stacji badawczej i samo-naprawę.

Po dotarciu na miejsce, C.R.O.N.Y. U.4 wymaga od protagonisty konwertera znajdującego się w bazie Albów, a następnie system uzbrojenia, znajdujący się w dronie C.R.O.N.Y. U.3.

Po wykonaniu tych zadań, dron dołącza do protagonisty i wspiera go w walce. Dron ma jedną ciekawą cechę, która wyróżnia go spośród pozostałych towarzyszy. Otóż, C.R.O.N.Y. U4 potrafi znajdować elex i przekazywać go swojemu właścicielowi.

Gdy towarzyszy Jaxowi, udziela mu niezbędnych informacji na temat każdego miejsca, do którego akurat trafią. Tym samym może go ostrzec przed wszelkimi zagrożeniami lub zwrócić jego uwagę na strategiczne miejsca.

Ciekawostki Edytuj

  • C.R.O.N.Y. U.4 to jedyny towarzysz który nie popiera, ani nie wyraża dezaprobaty na akcje bohatera.