FANDOM

Duras – członek Berserków i potencjalny towarzysz protagonisty. Pochodzi z Goliet, stolicy Edanu.

ELEX Edytuj

Jax spotyka go zaraz po wyjściu ze stacji obserwacyjnej. Podczas próby podkradnięcia się do niego, zostaje zauważony i ogłuszony. Zaraz po przebudzeniu Duras poucza go, a następnie proponuje pomoc. Daje informacje odnośnie miejsca w które uciekł złodziej ze starym ekwipunkiem protagonisty oraz zachęca do odprowadzenia protagonisty do Goliet.

Po wykonaniu dla niego misji: Dowody w sprawie, Duras proponuje swoją asystę. Zapytany o to, czy będzie w stanie nadążyć, berserk odpowiada, że ma własny plecak odrzutowy, którego nie zaniósł do dziupli i reguły można czasami nagiąć.

Pomaganie ludziom, zyska jego aprobatę, a wymuszanie większej zapłaty lub wykonywanie misji niezgodnie z prawami Berserków spotka się z krytyką.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo swojego przyjaznego zachowania i chęci pomocy wszystkim uchodźcom, Duras szczerze gardzi i nienawidzi Albów.
  • W walce Duras używa miecza i łuku, choć w początkowej cutscence widziany jest z toporem.
  • Duras jest jednym z dwóch berserków o wysokiej randze którzy są w stanie nagiąć lekko prawo i użyć technologii. Drugim jest Cormag.