FANDOM

20px-Disambig-icon.png Ten artykuł dotyczy magicznego lekarstwa. Zobacz też: Elex (strona ujednoznaczniająca).

Elex – pierwiastek, który pojawił się na planecie Magalan po uderzeniu meteorytu. Wykorzystuje się go jako lekarstwo oraz silny narkotyk. Leku tego używają dwie frakcje, Albowie oraz Berserkerzy, zaś przeciw jego stosowaniu są Klerycy. Dla Banitów elex jest narkotykiem wyzwalającym umysły.

Struktura Edytuj

Elex może przyjmować różne formy, ale zawsze ma niebieską barwę. Pochodzi z wydobycia. Jako elexit służy za walutę na Magalan.

Zastosowania Edytuj

Mimo swoich wad i szkodliwych wpływów na ludzki umysł, pierwiastek ma również wiele pożytecznych zastosowań – zarówno w medycynie, jak i technologii.

Najważniejsze zastosowania eleksu:

  • wywołuje zdolności magiczne (przerabia się go na manę),
  • pomaga w budowaniu potężnych broni,
  • jest potrzebny do funkcjonowania różnych sprzętów, np. jetpack,
  • wykorzystuje się go w medycynie.

Szkodliwy wpływ Edytuj

Pierwiastek, mimo swoich zalet, posiada także znacznie więcej wad. Po długim czasie jego używania staje się śmiertelnie niebezpiecznym narkotykiem. Ludzie, którzy długo go stosują, powoli się odczłowieczają i tracą uczucia, są więc jak roboty. Zmienia się również wygląd i organizm użytkownika eleksu, często prowadzi do zmiany koloru skóry. Najlepszymi przykładami wpływu eleksu na człowieka są Albowie, frakcja chcąca zapanować nad całym światem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki