FANDOM

Goliet – główny obóz Berserków, położony na wzgórzu we wschodnim Edanie na ruinach Starego Świata.

Przed akcją gry Edytuj

Goliet został założony jako dom dla wszystkich żyjących w społeczności Berserków. Na początku władzę w nim sprawował Amrek, pierwszy duchowy przywódca tej frakcji. Po nim pieczę nad obozem przejął Thorald, zwany Pielgrzymem.

ELEX Edytuj

Pod nieobecność Thoralda władzę w obozie sprawuje Ragnar – naczelnik klanu Czarnowronów. Oprócz niego dużą rolę odgrywają naczelnicy pozostałych klanów. Z powodu braku dostaw z Doliny Wyklętych w Goliet panuje głód i niezadowolenie wśród niższych kast.

W obozie obowiązuje prawo Berserków, a zatem surowo zabronione jest spożywanie elexu oraz korzystanie z technologii zasilanej tym pierwiastkiem. Przestępcy odpowiadają przed naczelnikami, u których nierzadko zapadają wyroki śmierci i zesłania do Doliny Wyklętych.

W Goliet oprócz chat mieszkalnych znajduje się sklep Sindy, tawerna Orana, świątynia many, warsztat kowala zbroi i liczne ogrody. Obozu bronią wojownicy, a ogrodnicy, czyli większość jego społeczności wypełniają misję hodowania wszechserc.

Galeria Edytuj