FANDOM

Ten artykuł został napisany w oparciu o materiały przedpremierowe, dlatego jego zawartość może być nieaktualna.

Logan, znany także jako Książę – przywódca Banitów. Przebywa w forcie w Tavarze.

Przed akcją gry Edytuj

Gdy przybył do Tavaru, pokonał i zdetronizował jego poprzedniego przywódcę – założyciela fortu.

ELEX Edytuj

Logan pełni funkcję przywódcy banitów. Jego siostra bliźniaczka, Zołza, pełni rolę kata, podczas gdy jego kuzyn William odpowiada za sprawne funkcjonowanie obozu. Kieruje się trzema zasadami, zdobywaniem zysku, wolnością i przetrwaniem. Logan jest cynicznym i aroganckim człowiekiem, uważającym się za jedynego mogącego utrzymać Tavar w ryzach. Podczas rozmowy z protagonistą często posługuje się ironią oraz sarkazmem, wyśmiewając inne frakcje.

Logan rozróżnia ludzi w dwóch kategoriach, tych łatwych do zastąpienia i cennych na tyle, by utrzymać ich przy życiu, takich jak Konrad. Książę Tavaru jest również bezwzględnym liderem, jest w stanie skazać na śmierć swoich ludzi w przypadkach w których nie wypełnili poprawnie zadania, niezależnie od okoliczności.