FANDOM

Magalan.png

Moment przed uderzeniem komety

Magalan – planeta, na której rozwinęła się cywilizacja ludzka.

Historia Edytuj

W dawnych czasach planetę zamieszkiwała dużej ludności cywilizacja, która stworzyła niezwykle zaawansowaną technologię. Wszystko to zmieniło się po uderzeniu meteorytu przed setkami lat. Nieliczne osoby zostają ocalone, a większość wynalazków zostaje zniszczona. Na planecie pojawia się pierwiastek elex, który wkrótce zostaje wykorzystany jako narkotyk.

Fauna i flora Edytuj

Na planecie Magalan istnieją różne strefy klimatyczne – od zaśnieżonych gór, po bagna i lasy oraz gorące piaski pustyni. Nie wiadomo, jak wygląda dokładna mapa planety. Mieści się na niej przynajmniej jeden kontynent, dostępny w grze ELEX, a na nim także krainy geograficzne: Ignadon, Edan, Tavar i Xacor.

Różne stworzenia zamieszkujące te tereny, takie jak szakal czy gryf, są niebezpieczne i niejednokrotnie silniejsze od ludzi. Wiele zwierząt uległo najróżniejszym mutacjom, nie tylko zmienił się ich wygląd, ale również zyskały nowe cechy i stały się znacznie groźniejsze.

Po uderzeniu meteorytu jeziora Magalan zostały skażone eleksem do tego stopnia, że wypicie znajdującej się w niej wody skutkuje mutacją już w ciągu kilku godzin.

Społeczeństwo Edytuj

Ludzie podzielili się na cztery frakcje, rozwiniętych technologicznie Albów i Kleryków, toczących ze sobą wojnę, a także Banitów i leśny lud Berserkerów.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki