FANDOM

Zołza – bliźniaczka przywódcy banitów, Logana oraz kuzynka Williama.

ELEX Edytuj

Zołza jest wpływową osobą we frakcji. Jest opisywana jako najsilniejsza i najpodlejsza kobieta z pustyni Tavar. Jej niezwykła inteligencja, ostrożność, niebezpieczna natura i ciężkie uzbrojenie są znakami rozpoznawalnymi . Poszukiwana za morderstwo, rozbój z bronią oraz brak szacunku do władz, wykonuje pracę kata, a jej brutalność często przekracza oczekiwany stopień. Jej umiejętności strategiczne oraz przywódcze są porównywalne z tymi u dowódcy Albów.

Nie należy do cierpliwych osób, jest w stanie zaatakować przeciwnika bez chwili namysłu. By móc się z nią spotkać, Jax musi wykonać kilka zadań dla banitów by zdobyć rozgłos, a dopiero wtedy otrzyma powiadomienie o możliwości spotkania. Jej stosunek do protagonisty przy pierwszym spotkaniu jest dość negatywny. Po zabiciu grupy silnych bestii, Nasty uznaje jego siłę i dołącza do drużyny.

Podczas walki korzysta z miecza mechanicznego i karabinu. W rozmowach docenia zimne i nieczułe opcje, a wyraża dezaprobatę przy okazywaniu emocji i bezinteresownej pomocy. Czasami po wykonaniu misji, posiadanie Nasty jako towarzysza zapewni protagoniście dodatkowy elexit.

Ciekawostki Edytuj

  • Zołza jest jedną z dwóch postaci w grze ELEX, z którymi protagonista może wejść w związek. Drugą jest Kaja.