FANDOM

Thorald – znany również jako "pielgrzym" to postać, występująca w grze ELEX. Prawdziwy przywódca Berserków i najsilniejszy członek ich stowarzyszenia.

 ELEX Edytuj

Jego prawdziwe miejsce pobytu jest tajemnicą. Odszedł z Goliet, nadając naczelnikom tymczasową władzę nad miastem, a sam skupił się na ważnym zadaniu polegającym na "uzdrowieniu" Edanu. Jax może natrafić na niego podczas przemierzania krainy. Thorald siedzi na kamieniu, wokół wszechserc obmyślając swój plan. Próba nawiązania z nim kontaktu przed wykonaniem misji głównej u Zadroma skończy się spławieniem, a czasami atakiem.

Po wykonaniu odpowiedniej ilości misji, Thorald zgodzi się pomóc protagoniście, pomimo uprzedzenia do jego pochodzenia.

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Hybryda uznawał Thoralda za jednego z najbardziej niebezpiecznych i zagrażających mu ludzi na Edanie.
  • Pierwotną misją Jax'a, przed zestrzeleniem i wypadkiem, było znalezienie i odkrycie sekretów pielgrzyma.
  • Po rozmowie z Thoraldem, ten może zaatakować protagonistę w połowie zdania. Jest to spowodowane glitch'em. Po pobiciu go, Thorald nie będzie chciał się do nas odezwać, uniemożliwiając nam wykonanie sporej ilości zadań. By naprawić jego stosunek do naszej postaci, należy skierować na niego dzikie bestie, a następnie przespać się w najbliższym łóżku. Po tym jak Thorald zostanie oszołomiony, należy zabić ów bestię i znowu przeczekać w łożu. Po ocknięciu Thorald znów będzie przyjaźnie nastawiony.