FANDOM

Ulbricht – przywódca Kleryków, sprawujący rządy jako sędzia najwyższy.

ELEX Edytuj

Rezyduje w katedrze Hort, w Ignadonie. Jest starym człowiekiem i silnym wyznawcą Calaana. Toczy zaciętą wojnę z frakcją Albów i pomimo dużych różnic poglądowych, wyraża silną chęć zakończenia sporów, a nawet sprzymierzenia się z innymi frakcjami.

Po spotkaniu z protagonistą, opowiada mu, że braki w ludziach zmusiły kleryków do podjęcia radykalnych działań. Patrolujące okolicę roboty, oraz prania mózgu na przechwyconych banitach mające na celu zmianę ich w pełnoprawnych akolitów, to tylko część z nich. Będąc dość zdesperowany, przyjmuje do siebie każdego chętnego z zewnątrz.

Niezależnie od posiadanej przez protagonistę frakcji Ulbricht ufa mu na tyle, by poprosić go o pomoc w zorganizowaniu ataku na jedną z baz Albów i znalezieniu osoby przewodzącej natarciu. Tą osobą jest Zołza.

Jego dalszy los zależy od tego natarcia. Jeśli Jax posiada dostatecznie mało oziębłości, może poprosić go o nieoddzielanie się od swojej grupy, argumentując, że prawdopodobieństwo straty najwyższego sędziego jest zbyt wielkim ryzykiem. Chroniąc go po wybraniu tej opcji dialogowej zagwarantuje jego przetrwanie. Wybór jakiejkolwiek innej odpowiedzi, lub niechronienie go podczas natarcia poskutkuje jego śmiercią.

Ciekawostki Edytuj

  • Ulbricht tak jak i wszyscy jego poprzednicy rangi sędziego, znają prawdę o Calaanie.