FANDOM

Zardom – Były elexetor, dawny członek Albów.

Przed akcją gry Edytuj

Zardom od samego początku kwestionował rządy Hybrydy i przestrzeganą dyrektywę. Starając się znaleźć sposób na obalenie Hybrydy wraz z Wardekiem, zdecydował się na zestrzelenie myśliwca jego najlepszego żołnierza, Jax'a. Do tej akcji wykorzystał zaszantażowanego Ray'a. Widząc, że inni Albowie są przeciwni jego poglądom, a nawet stają się podejrzliwi w stosunku do niego, musiał ratować się ucieczką.

ELEX Edytuj

Po uciecze z Xakoru, prowadził pustelnicze życie, skupiające się na tworzeniu mutantów i gromadzeniu Eleksu. Zażywając małe ilości udało mu się uniknąć skutków ubocznych płynących z odłożenia, lecz jego moc mocno ucierpiała.

Po spotkaniu z Jax'em, obiecuje mu pomoc w pokonaniu Hybrydy i zleca kilka zadań. Po wykonaniu ich, przedstawia protagoniście swój plan ataku przy pomocy mutantów, a następnie znika całkowicie, tylko po to by później przerwać rytuał Thoralda i porwać Kaję.

Okazuje się, że kobieta zbyt mocno opierała się jego badaniom, dlatego musiał zostawić ją i ratować się ucieczką.

Pojawia się po ostatecznym pojedynku z Hybrydą. Mówi, że to on przejmie władzę nad Albami i jego plan całkowicie się powiódł. W tym momencie protagonista dostaje możliwość uśmiercenia go, lub odejścia w pokoju.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli protagonista nie zabił Tarka, znajdzie teraz jego martwe ciało pod nogami Zardoma.